מדיה גרופ - פרק 10 | הגדלת אמון
Facebook

חייגו עכשיו: 1800-21-22-23

 
קידום אורגני וממומן | בניית אתרים | ייצור לידים

שמירת יחס  Trust flow / Citation flow

כעקרון היחס הרצוי בין ה Trust flow / Citation flow הוא קרוב ככל הניתן ל 1.  
 
אתר שמקבל המון קישורים לא איכותיים יעלה את ה Citation flow וישמור על ערך Trust flow נמוך, במקרה כזה היחס בין Trust flow / Citation flow יהיה באזור ה 0.1 עד 0.5.

אתר שמקבל קישורים איכותיים ממקורות בינוניים עד טובים , ישמור על יחס Trust flow / Citation flow תקין באזורי ה 0.5 עד 0.9.

אתר רק קישור איכות, יגיע ליחס Trust flow / Citation flow באזורי ה 0.8 עד 0.9.

כדי לשמור על יחס בריא  Trust flow / Citation flow יש לשאוף לקישורים סמכותיים מאתרי נישה הקשורים לתחום בו האתר שלך עוסק, או מבלוגים ופורומים בעלי Trust flow גבוה, ואפשרויות שונות לקישור דרך תוכן הקשור לנישה שלך.

ככלל, קישורים נכנסים מאתרי .Gov ו. Edu, וויקיפדיה וכיו"ב מעלים את ערך ה Trust flow ובהתאם משפרים את היחד בין ה Trust flow / Citation flow.

 

הגדלת אמון

הגדלת האמון Domain Authority / Trust flow

האמון הוא מדד שנבנה לכל דומיין ועמוד על בסיס הקישורים שמצביעים אליו.  אתרים בעלי מדד אמון גבוה, מעבירים את האמון שלהם בהצבעה \ קישור אל האתר שלך.  בתוך מדד גוגל מחלק את האמון לפי נושאים,
כך שאתר חשוב שעוסק באוכל, יעביר אמון גבוה בתחום האוכל.

לדוגמא, אם אתה מקדם אתר של חברת משכנתאות, תרצה לקבל קישורי אמון מאתרים
כגון: גלובס, דה מרקר, כלכליסט.  לעומת אתר של חברת תרופות שירצה לקבל קישורים מפורטלי בריאות, מגזינים של רפואה וכיו"ב.   

Citation flow

ערך שנועד לחזות את ההשפעה של קישור באתר, על ידי התייחסות לקישורים המצביעים עליו ללא התייחסות לאיכותם. אם יש יותר דומיינים המצביעים על האתר , אז ערכו של ה Citation Flow יעלה.
 
25  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
הגדלת אמון |  26