מדיה גרופ - פרק 32.1

רימרקטינג \ שיווק מחדש

 
למי שעדיין לא מכיר, בכל פעם שאנחנו נכנסים לאתר שמותקנים בו כלים של גוגל או פייסבוק (כמעט כל האתרים באינטרנט), אנחנו מתוייגים ונכנסים לקבוצות \ קהלים שהביעו עניין באתר.
 
לאחר מכן, כשאנחנו ממשיכים לאתרי תוכן וחדשות, גוגל תציג לנו מודעות שמותאמות אישית לתחום בו התעניינו.  גם בכניסה לפייסבוק, נקבל פרסומות, מודעות ופוסטים ממומנים ע"פ הנתונים שנאספו עלינו במהלך הגלישה השוטפת באינטרנט.
 
תחום הרימרקטינג פורח בשנים האחרונות, ובהרבה עסקים הפך להיות אחד מערוצי השיווק המרכזיים.  היתרונות המהותיים שתחום הרימרקטינג פותח הוא מאפשר למפרסמים קטנים להציג פרסומות ובאנרים באתרי חדשות ותוכן, לקהלים מאד ספציפיים שהביעו עניין במוצרי או שירותי המפרסם בעבר.
 
מאחר והמודלים מבוססי חשיפות והקלקות, עלויות הפרסום במודל רימרקטינג הן נגזרת של גודל קהל היעד אליו אתה פונה.  כך שגם מפרסמים בעלי תקציבים נמוכים וקהלם מאד ספציפיים יכולים להציג את עצמם באתרי ענק שלא היו נגישים בעבר בגלל מגבלות תקציביות.
 
ניהול שוטף ונכון של קמפיין רימרקטינג יוביל להצלחה, הזנחה וחוסר תשומת לב יביאו לאכזבה. 
 
 
לדוגמה,
 
העבירו אלינו ניהול של קמפיין בתחום הסדנאות למבוגרים שכלל תקציב רימרקטינג נכבד,
ונתונים סטטיסטים של שנה שלמה.  מיד עם קבלת הקמפיין התחוור לנו שמעל ל 60%
מהתקציב בקמפיין בוזבז על אפליקציות לילדים כמו "תום החתול", "קולות של חיות" ועוד עשרות
רבות של אפליקציות שבעליל אינן פונות לקהל היעד.
 
מיד עם כיבוי המודעות באפליקציות המדוברות, תפוקת הקמפיין עלתה ב 120% ואותו לקוח החל לקבל באותן עלויות 40% יותר פניות שכמובן הובילו ליותר נרשמים, והעלתה משמעותית את רווחיות הקמפיין.
83 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
רימרקטינג \ שיווק מחדש  | 84