מדיה גרופ - פרק 36 | קידום בפייסבוק לפי סיגנלים
95 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
קידום בפייסבוק לפי סיגנלים  | 96

 

קידום בפייסבוק לפי סיגנלים

אם הגעת למצב שיש לך עשרות מבקרים ביום ומספר רכישות או פניות, אז רוב הסיכויים שכבר יש לך מספיק תנועה בכדי להתחיל אופטימיזציה לפי סיגנלים.

כאשר מישהו מבקר באתר שלך ומבצע פעולה, פיקסל הפייסבוק שלך מופעל ומדווח על פעולה זו. ככל שמספר ההמרות גדול יותר מתרחש באתר שלך, למערכות של פייסבוק
יש יותר מידע, והן משתפרות ומציגות את המודעות שלך בפני אנשים שסביר יותר שיבצעו פעולות כגון פנייה או רכישה.
 
להלן 2 דוגמאות עבור אופטימיזציה של קמפיין בפייסבוק על בסיס אותות:
 
אופטימיזציה לתצוגת תוכן

דוגמה א:  חברה שמוכרת תכשיטים בעבודת יד.
 
הפרסומת בפייסבוק שלהם מכוונת ל -15 רכישות בשבוע.
 
במקום לבצע אופטימיזציה לאירוע הרכישה, שבו לפיקסלים של Facebook אין מספר רב של אותות או נתונים.
 
במצב זה, בעל העסק צריך לנסות לבצע אופטימיזציה להמרה בתדירות גבוהה, כגון דף אינטרנט או ביקורים בחנויות מקוונות אחרות.
  אופטימיזציה להוספה לסל או לרכישה

דוגמה ב: קמעונאי שמוכר חולצות.
 
פרסומת הפייסבוק שלהם הוגדרה ל 150 חולצות טריקו בשבוע באתר האינטרנט שלהם.
 
מכיוון שהפיקסל שלהם בפייסבוק אוסף אותות מיותר מ -25 רכישות בשבוע, סביר להניח שיש מספיק נתונים לפייסבוק לאופטימיזציה על בסיס רכישות.
 
במקרה זה שווה לקמעונאי לנסות לבצע אופטימיזציה של הפרסומות עבור האירוע 'הוסף לסל' או 'המרה'.