מדיה גרופ - פרק 38 | קמפיין ממומן בפייסבוק
​ ​
 
קידום אורגני וממומן
בניית אתרים | ייצור לידים
 
Facebook

חייגו עכשיו: 1800-21-22-23

101 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
קידום ממומן בפייסבוק  | 102

 

קמפיין ממומן בפייסבוק

קמפיין ממומן טוב יבוסס על שימוש בסוגים שונים של מסרים על קהלים שונים.
על מנת שמנהל הקמפיין יקבל אינדיקציה על המסרים והמודעות שעובדות, יש צורך להשתמש במערכת למדידת המרות לפי מקורות שונים (פוסטים ממומנים, מודעות, סוגים שונים של קופירייטינג ועוד).
 
לאחר העלאה של מודעות שונות וקבלת פידבק על כמות ומחירי ההמרות, מנהל הקמפיין יוכל להבין מהם המסרים שעובדים ומייצרים פניות, ומה המסרים שצורכים תקציב אך אינם מניבים.
 
אופטימיזציה שוטפת של קמפיין מבטיחה שיפור מתמיד של הקמפיין והצלחה לאורך זמן.

מתן תשובות ואינפורמציה

לאחר שבכרטיס יש תנועה שוטפת, לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים בד"כ ישאלו שאלות כגון: "כמה זה עולה ?" - "איפה אתם נמצאים ?" - "מה קורה עם התיק שלי ?"
 
עסקים שרוצים להפיק את המקסימום מפייסבוק, כדאי לתת תשובות מהירות וברורות, ולייצר שיח שירותי בכרטיס.  תשובות שאינן ברורות או שנענות לאחר ימים יבריחו גם את הלקוחות השואלים, וגם את הלקוחות המזדמנים בכרטיס.