מדיה גרופ - פרק 42 | פרמטרים לקידום בגוגל
113 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
160+ פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות  | 114

 
  1. מסת עדכוני תוכן: כמות השינויים והקצב הם גורמי רעננות. הוספה או הסרה של מקטעים שלמים מהווה עדכון משמעותי יותר מאשר שינוי של מספר מילים.
  2. עדכונים היסטוריים עדכוני דף: באיזו תדירות עודכן הדף לאורך זמן? יומי, שבועי, כל 5 שנים? תדירות עדכוני הדף משחק תפקיד במדד הרעננות.
  3. חשיבות מילת המפתח: נראה שמילות מפתח שמופיעות ב -100 המילים הראשונות של תוכן הדף, הן אותות רלוונטיות משמעותיים.
  4. מילת מפתח בתגיות - H2, H3: הנה אות רלבנטי נוסף.
  5. מיקום בעמוד של מילת מפתח: התאמה של מילת המפתח מדויקת באזור העליון של הדף לפני הגלגלת, תהיה בדרך כלל טובה יותר מאותה מילת מפתח מתחת לגלגלת.
  6. איכות קישורים יוצאת: קישור לאתר סמכות (CNN) עוזר לשלוח איתותי אמון לגוגל.
  7.  דקדוק ואיות: דקדוק ואיות נכון הוא אות איכותי.
  8. תוכן משלים: על פי מסמך הנחיות של Google Rater, כעת, תוכן משלים מועיל מהווה אינדיקציה לאיכות לדוגמא: ממיר מטבע, מחשבון דיאטה \ ריבית, כלים רלוונטים.
  9. מספר קישורים יוצאים: יותר מדי קישורים יוצאים יפגעו בדירוג של הדף.
  10.  מולטימדיה: תמונות, סרטוני וידאו ורכיבים אינטראקטיביים הינם איתות לאיכות תוכן.
  11. מספר קישורים פנימיים המצביעים לדף: מספר הקישורים הפנימיים לדף ספציפי באתר, יציינו את חשיבותו ביחס לדפים אחרים באתר.
  12.  איכות קישורים פנימיים המצביעה על דף: קישורים פנימיים מדפים סמכותיים בתחום יש השפעה חזקה יותר.
  13. קישורים שבורים: יותר מדי קישורים שבורים בדף עשויים להיות סימן לאתר מוזנח או נטוש.
  14.  שיתוף קישורים: שיתוף  כנראה לא יזיק לדירוג שלך. אבל אם יש לך יותר מדי קישורים, גוגל עשוי להקדיש תשומת לב רבה יותר לאותות איכות אחרים שלך כדי לוודא שאתה לא "אתר קישורים"
  15. שגיאות HTML / W3C אימות: הרבה שגיאות HTML או קידוד מרושל עשוי להיות סימן של אתר באיכות ירודה.
  16. קישור מעמוד מרכזי בתחום: דף סמכותי ובתחום יהיה בעל השפעה גדולה.
  17. PageRank: באופן כללי, קישור מדפים עם ציון PR גבוה בד"כ שווים יותר.

160+פרמטרים שונים שעל בסיסם גוגל מקבל החלטות

  1. גיל הדומיין
  2. מילת מפתח מופיעה בדומיין
  3. המילה המרכזית בתחום מופיעה בדומיין
  4. אורך רישום דומיין ללא הפסקות רישום או נפילות אתר
  5. מילת מפתח בתת-הדומיין
  6. תחומי התאמה מדויקים בין שם הדומיין ותוכן האתר
  7. פרטי מחזיק הדומיין ציבורי לעומת פרטי - בדיקה דרך whois
  8. דומיין עם קוד מדינה TLD לדוגמא:  xxx.co.il יקבל עדיפות בישראל על .com אך יתקשה בעולם
  9. מילת מפתח בכותרת תג
  10. כותרת העמוד TITLE מתחיל עם מילת מפתח
  11. מילת מפתח בתג התיאור של העמוד Description
  12. מילת מפתח מופיעה בתג - H1
  13.  צפיפות מילת מפתח בעמוד
  14.  אורך התוכן בעמוד
  15. מילות מפתח באינדקס סמנטי
  16. מילות מפתח בכותרת ותיאור תגיות
  17. זמן טעינת דפים
  18.  תוכן כפול: תוכן זהה באותו אתר (אפילו מעט שונה) ישפיע לרעה.
  19. קנוניקל: כאשר משתמשים בו כהלכה, השימוש בתג זה עשוי למנוע מגוגל לבחון דפים המכפילים תוכן.
  20. טעינת מהירות באמצעות קאשינג - עותק של האתר שמור על מחשב מקומי או  שרת מקורב.  כיום, רצוי להשתמש בשרתי CDN בשביל לזרז זמני טעינה מול גוגל והמשתמשים.
  21. אופטימיזציה של תמונות: תמונות בדף צריכות טקסט alt, כותרת, תיאור כיתוב. רצוי שרובן יהיו מקוריות.
  22. זמנים בין עדכוני תוכן: העדכון של גוגל קפאין מעדיף תוכן מעודכן לאחרונה, במיוחד עבור חיפושים רגישים לזמן.
  23. זמנים בין קישורים חדשים שנכנסים לאתר.