מדיה גרופ - פרק 8.1

בתחום ה On-Site צריך לטפל בכל הפרמטרים המרכזיים עד לקבלת ציון איכות סביר מכלי המדידה של גוגל (סביר = גבוה יותר מהמתחרים שלך שכבר נמצאים בעמוד הראשון)
 
טיפול בפרמטרים של ה On-site מתחיל עוד משלב אפיון האתר, עוד לפני שלב הקמת האתר ועיצובו.

מעצב האתר אמור לתקשר באופן הדוק עם מקדם האתר, על מנת להקים אתר שמשלב ויזוא'ל איכותי העומד על עקרונות של חווית משתמש וארכיטקטורת אתר שמתאימה לפרמטרים השונים שנבחנים ע"י גוגל.

הארכיטקטורה של האתר צריכה להיות הגיונית, נוחה למשתמש, וכזאת שכעכבישים של גוגל יגיעו אל האתר, האלגוריתם יצליח להגיע לכל חלקי האתר, להבין במה האתר עוסק ולאנדקס אותו בצורה נכונה.

 
21  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
קידום אורגני בגוגל |  22

 

 


בדרך כלל החלק העליון של האתר (Header) ידוע כחלק שהאלגוריתם מיחס לו חשיבות גדולה יותר בקידום האתר ולכן חשוב שנזין בו מילות מפתח ונושאים עיקריים.

כמו כן, חלקים חשובים שהאלגוריתם מיחס להם חשיבות הם תפריטים. בחלק גדול מהאתרים יש תפריט ראשי (תפריט עליון) ותפריט צד (תפריט משני), קוביות נושאים ראשיים וחלק התחתון (Footer) הכולל נושאים ומילות מפתח נוספים, פרטי התקשרות ועוד.

רצוי לנסות להציג בדף הבית את מילות המפתח הכי רלוונטיות לאתר תוך שמירה על חווית משתמש טובה ועיצוב שמתאים למטרות הקידום.