קידום אתר בגוגל | מדיה גרופ
Facebook

חייגו עכשיו: 1800-21-22-23

 
קידום אורגני וממומן | בניית אתרים | ייצור לידים

קידום אתר בגוגל

הרבה פעמים כשלקוח מבקש ממקדם אתרים או מחברת קידום שיטפלו לו באתר, הכוונה העיקרית ולעיתים היחידה היא שהם יעזרו לו לקדם את האתר בגוגל, כך שיותר גולשים יחשפו אליו. מה שלקוחות רבים לא מודעים אליו הוא, שקידום אתר בגוגל הוא נושא מאוד מורכב שדורש גם שינויים והתאמות מסוימות באתר עצמו. 

לפני מספר שנים גוגל עשתה שינוי בכל הרעיון של קידום אתרים, כך שכיום היא לא רק מחפשת ומקדמת אתרים שפועלים על פי כללי הקידום המוכרים בלבד, אלא היא מעוניינת לקדם אתרים שהם רלוונטיים לגולש, מעודכנים וחשוב לא פחות, אתרים שמספקים חווית גלישה. אתרים שהם אך ורק מיועדים לקידום, אפילו אם מדובר באתרים אמיתיים זה לא מספיק, גוגל חושבת שלגולש מגיע יותר מזה. 

זו הסיבה שחברות אשר מתעסקות קידום אתר בגוגל, הרחיבו במהלך השנים את השירותים שהם מעניקים ללקוחות שלהן ולא מעט חברות מציעות מגוון שירותים, כולל בניית אתרים ושדרוגם. הרעיון הוא, שהגולש יקבל אתר שעונה על הצרכים שלו והוא יוכל ליהנות בו מפונקציות אפקטיביות עבורו. 
בחלק הבא של המאמר נסביר, כיצד קידום אתר בגוגל הוא הרבה יותר מתוכן שמיועד לקידום או מקישורים שמוחלפים בין אתר לאתר. אם אתם רוצים להיות מקודמים בגוגל וגם להציע ללקוחות שלכם אתר שישרת אותם, יש שורה של דברים שעליכם לעשות.
 
כיצד צריך להיראות אתר אינטרנט בימנו 
דבר ראשון שצריך לזכור הוא, שכל גולש שנכנס לאתר אינטרנט רוצה להרגיש בו נוח, להשתלב בו, להרגיש שהיכולת שלו לגלוש באתר היא פשוטה ונוחה. אחרת הוא יעזוב אותו מהר מאוד. 

לכן העיצוב צריך להיות נעים לעין, הכפתורים צריכים להיות ברורים ופשוטים, המעבר בין עמודים צריך להיות נוח ומהיר, כל עמוד צריך להיות נגיש ואם יש עמודים לא פעילים אז צריכה להיות הודעה על כך וחזרה לעמוד פעיל. כמו כן, האתר צריך להכיל אופציית חיפוש פשוטה ומהירה, ותפריטים שמאפשרים להגיע לכל עמוד בצורה נוחה. 

מלבד העיצוב, הרי שהאתר צריך גם להכיל תוכן רלוונטי. תוכן זה צריך להיות מקצועי, מעודכן וכתוב בצורה ברורה ורהוטה. בעבר, היה נהוג לפרסם מאמרים לצורך פרסום בלבד, ללא שום מטרה מעבר לכך. במהלך השנים גוגל שינתה את הגישה וכיום היא דואגת לקדם אתרים שמספקים חומר רלוונטי, מקצועי, חומר אמיתי ולא מאמרים שכל מטרתם למלא את הפונקציה של התוכן באתר. 

נקודה נוספת שגוגל בוחנת היא התקשורת עם הגולש, כמה האתר הוא חברותי, כמה האתר מציע לגולש אפשרויות ליצור קשר עמו, כאן זה לא רק עניין של קידום אלא גם צורך של בעלי האתר, הרי בסופו של דבר הם הקימו אותו בשביל שהלקוח יוכל לפנות אליהם בצורה ישירה, להזמין שירות או מוצר. כיום במרבית האתרים, יש אפשרות ליצור קשר באמצעות נציג וירטואלי, מייל, עמוד צור קשר וכן דרך עמוד הפייסבוק שמקושר גם לאתר. 

נקודה אחרונה, בשנים האחרונות גוגל שמה דגש נרחב על התאמה למובייל, הרעיון הוא שכל אתר אינטרנט חייב להיות מותאם לסלולר, כך שהגולש יוכל לגלוש אליו גם ממכשירי סלולר. ההתאמה היא למסכי סלולר בגדלים שונים וכן ברמת התכנות. 

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתר בגוגל, כיצד עושים את זה נכון, זה הזמן ליצור איתנו קשר. חברת מדיה גרופ מציעה לכם את כל כלים הנדרשים להקמת אתר אינטרנט ברמה גבוהה וכן לקידומו בגוגל. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם.