קידום בגוגל בחינם | מדיה גרופ

קידום בגוגל בחינם

הקמתם אתר חדש, השקעתם בו אלפי שקלים, עכשיו אתם עומדים בפני דילמה, אתם יכולים להחליט ולקדם אותם בעצמכם או דרך גורם אחר שמציע לכם קידום בחינם, או לחילופין אתם יכולים להשקיע מאות ואלפי שקלים בחודש בשביל לשכור חברה מקצועית שתקדם את האתר בשבילכם. 

כל אחד מאיתנו שמח לקבל מתנה, עבודה חינם. כל אחד שמח לגלות שהוא לא צריך להשקיע כסף רב כשנותנים לו את התמורה חינם, השאלה היא, האם התמורה היא אותה תמורה? האם זה באמת משתלם הרעיון של קידום בגוגל בחינם או שזו אשליה? 

אנחנו בחברת מדיה גרופ אומנם גובים תשלום מהלקוחות שלנו, אך אנחנו והלקוחות שלנו יודעים שהתשלום הזה הופך אותנו למחויבים יותר לעבודה שאנחנו עושים. הרי אם לא נגבה כסף עבור העבודה שלנו, סביר להניח שלא נעשה אותה כנדרש ויהיו לכך השלכות. 
כשמדברים על קידום בגוגל בחינם, צריך להבין שיש לכך כמה וכמה השלכות שיכולות להשפיע על מבנה האתר ויתרה מכך, על תהליך הקידום והחשיפה שלו. בחלק הבא של המאמר נסביר את זה ונראה מדוע קידום בחינם, הוא לא משתלם כפי שזה נשמע. 

מה כוללת עבודת קידום ולמה מומלץ לשלם עליה
אם נסתכל במבט מלמעלה על עבודת קידום אתרים, הרי שהיא מתבססת על מספר גורמים:
  • מקדם אתרים שמבצע את כל תהליך הקידום בשטח (מחקר מקדים, החלפת קישורים, שיתופי פעולה)
  • מנהל פרויקט אשר אחראי על הקשר מול הלקוח, מציג בפניו את הדוחות השונים, מגיב לכל צורך ועניין
  • מעצב אשר אחראי על עיצובים ושינויים באתר במידה והדבר נדרש
  • כותב תוכן שאחראי על כתיבת התכנים שעולים לאתר או לאתרי מאמרים, בלוגים, פורומים וכדומה. 
  • מקדם ברשתות חברתיות, לעיתים התפקיד הזה מתבצע בנפרד מקידום אתרים רגיל. 
חלק מהעבודות הנ"ל, מתבצעות בחברה עצמה וחלק מתבצעות מחוץ לחברה. כשלקוח מזמין עבודה, אז הוא משלם סכום כסף מסוים על פי דרישת החברה, בהתאם לסוג העבודה שהוא מצפה לקבל, למטרות וליעדים שהוא מציב בפניה. 

כעת אם בעל החברה פונה לגורם מסוים שמוכן לעשות עבורו את העבודה בחינם, אז סביר להניח שחלק מהגורמים שציינו לא יהיו בתוכנית העבודה, הרי לא יהיה מי שישלם להם. לעומת זאת, כשמבצעים את העבודה בתשלום, אז חלק מהצעת המחיר כוללת גם תשלום לגורמים אלו, ואז תוכנית העבודה היא הרבה יותר מלאה ונכונה. 

יתרה מזו, כאשר עבודה מתבצעת בתשלום המחויבות של המקדם או של חברת הקידום כלפי הלקוח, היא הרבה יותר גדולה. הרי אף אחד לא רוצה להפסיד לקוח, אף אחד לא רוצה לתת שירות לא טוב, שכן זה ישפיע על הפרנסה ועלול לגרום למצב בו לקוחות יעזבו אחד אחרי השני. המחויבות כלפי לקוח קטן היא גדולה בדיוק כמו לקוח גדול, בידיעה שכולם משלמים, וכולם אחראים על קיומו של העסק. 

שמבצעים קידום בגוגל בחינם, אין את המחויבות הזאת, להיפך, היא נעלמת. הרי סביר להניח שמקדם אתרים שמוכן לעבוד בחינם (סביר להניח שזה יהיה מקדם בתחילת דרכו שמוכן לקחת על עצמו עבודה כזו לצורך צבירת ניסיון), ברגע שהוא יוכל הוא יסיים את העבודה, מה שעלול לפגוע בתהליך הקידום ובבית העסק עצמו. 

אנחנו בחברת מדיה גרופ מציעים לכם אפשרות לקבל שירות של קידום אתרים באיכות גבוהה, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ואתם תיהנו מקידום אתרים ברמה גבוהה, מקצועית ויסודית. פנו אלינו עוד היום ואנחנו נשמח להעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ותוכנית עבודה מסודרת.