קידום ממומן | מדיה גרופ

קידום ממומן

מה זה קידום ממומן וכיצד הוא עובד
הרעיון של קידום ממומן הוא מאוד פשוט. אנחנו משלמים לגוגל על מנת לפרסם מודעות בעמודים מסוים במנוע החיפוש. אלו יהיו מודעות שיופיעו בביטויים מסוימים. אנחנו נקבע באילו ביטויים אנחנו רוצים להתפרסם על פי התחום שלנו והביטויים הכי פופולאריים בו. סכום הכסף שנשלם ייקבע על פי ערך הביטוי כפי שגוגל קבע אותו. 

מלבד הביטוי עצמו, אנחנו יכולים לקבוע באיזו שעה הפרסום יתבצע, מי יראה אותו, באיזו שפה, ועוד. כלומר אנחנו יכולים ליצור פרסום ממוקד קהל, כפי שלא ניתן לבצע בשום פלטפורמת פרסום אחרת (להוציא פייסבוק). 

מלבד פרסום במנוע החיפוש, אנחנו יכולים לפרסם בכל רשת המדיה של גוגל. מה זה אומר? גוגל מאפשרת לאתרים להתחבר לרשת הפרסום שלה ולהרוויח ביחד איתה כסף, על פי כמות הקליקים שאנשים מקלידים על המודעה. אנחנו יכולים לבקש שהפרסום שלנו יופיע לא רק במנוע החיפוש אלא גם באותם אתרים. זה יהפוך את החשיפה שלנו ברשת לגדולה ומשמעותית יותר. 

חשוב להבהיר, חוץ מאיתנו, נאבקים עשרות מתחרים על הפרסום בגוגל, במנוע החיפוש וברשת המדיה, לכן גם הפרסום יכול להיות יקר, בוודאי אם מדובר בביטויים פופולאריים. מאחר ומדובר במכרז, עלינו להציע סכומים גבוהים מאשר המתחרים שלנו, כך נוכל ליהנות מסיכוי גבוה יותר ליהנות מפרסום אפקטיבי. 
הפרסומות עצמן ייכתבו על ידנו על פי הכללים של גוגל, אך מנוע החיפוש יקבע מה ציון הפרסום ולפיו הוא יחליט היכן וכיצד הוא יבצע את הפרסום. אם הציון נמוך אנחנו עלולים להינזק מכך. לכן צריך לעבוד עם מקדמי אתרים שמתמחים בכתיבת מודעות פרסום לגוגל ויודעים כיצד לקבל ציונים גבוהים. 

מדוע משתלם לשלב בין קידום רגיל לקידום ממומן? 
ההסבר הוא מאוד פשוט, קידום ממומן מאפשר לנו ליהנות מפרסום מהיר יותר מאשר קידום רגיל. לכן אם אנחנו יוצרים מבצע או משיקים מוצר מסוים, נכון יותר מצידנו לעלות פרסומת בגוגל מאשר לחכות עד שהעמוד אותו אנחנו מבקשים לקדם יקודם. 

כמו כן, אם אנחנו עסק חדש, אז קידום באמצעות פרסום ממומן יכול לדחוף אותנו עד אשר נהנה מקידום רגיל בגוגל.
 
חברת מדיה גרופ מתמחה בקידום ממומן בגוגל והיא דואגת לקדם עסקים בסדרי גודל שונים. אתם מוזמנים לפנות אל צוות החברה, וליהנות מקידום ממומן ברמה גבוהה. חברת מדיה גרופ מזמינה אתכם להצטרף אל שורה של לקוחות שנהנים מקידום איכותי ואפקטיבי שהחברה מעניקה להם. 
 
עסקים רבים שפונים אל מקדמי אתרים לצורך קידום האתר, לא תמיד מבינים את ההבדל בין קידום רגיל, אורגני לקידום ממומן ולמה המקדמים מציעים להם לפעול בשני המסלולים ולא במסלול אחד. הרי אם עושים קידום במנוע החיפוש, מה הטעם בקידום ממומן ואם הם מפרסמים בגוגל בתשלום, למה להשקיע בקידום רגיל? 

האמת היא, שבין השניים, קידום רגיל, כלומר אורגני, הוא הרבה יותר איכותי, מעצם זה שמדובר בתהליך עבודה ארוך וממושך, אשר דרכו אפשר לשפר באופן ניכר את מבנה האתר, החזות שלו וכן את תכניו. אך כל זה לא אומר שאי אפשר או שאין צורך להשתמש באופציה של קידום ממומן בגוגל. להיפך, כפי שנוכל לראות מיד, יש יתרון עצום בפרסום בגוגל בכסף, כל עוד עושים את זה חכם, נכון ובזמן המתאים. 

לפני שנסביר מדוע נכון לשלב בין השניים, ולמי זה טוב נסביר בקצרה מה זה קידום ממומן וכיצד הוא עובד. זה יהיה החלק הראשון בו נעסוק במאמר.