מדיה גרופ - פרק 24 | ניהול קמפיין ממומן ברשת החיפוש בגוגל
Facebook

חייגו עכשיו: 1800-21-22-23

 
קידום אורגני וממומן | בניית אתרים | ייצור לידים
תהליכי שיפור לקמפיין
מעקב שוטף על כמות, איכות ומקור תנועת הפניות והטלפונים, חיזוק המקורות מהם מגיעות הפניות, והורדת תקציבים למקורות שאינם מניבים פניות.

מקורות תנועה
בכל סוג של קמפיין המקורות ישתנו, בקמפיין שמבוסס על חיפוש, מקורות התנועה הם מילות המפתח. בקמפיין באפליקציות, המקורות הם האפליקציות עצמן, ובקמפיין רימרקטינג המקורות יהיו אתרים שונים ששותפים ברשת הפרסום של גוגל.

פרמטרים שמשפיעים על המרות
במהלך קמפיין צריך לנטר ולערוך המון פרמטרים על מנת שמחירי וכמות ההמרות בקמפיין ישתפרו באופן שוטף ויניבו יותר תוצאות. ישנם במערכות של גוגל עשרות סוגים של נתונים, כשהמרכזיים שאותם כדאי לנטר הנם:

מקור הגעת התנועה:  
רשת החיפוש - התייחסות לביטויים
רשת התוכן - התייחסות לאתרים
פרסום באפליקציות - התייחסות לסוג האפליקציה

סוג מכשיר:  מחשבים \ ניידים \ טאבלטים - תמחור נפרד ומדידת המרות נפרדת.

מודעות מוצגות:  מודעות שונות ל  A\B Testing  בכל אחד מהקמפיינים

מילות המפתח:  מחקר וניטור המרות שוטף, ופיצול רשימות מילים ומודעות לפי תחומים.

אזורים בארץ:  פיצול אזורים ומדידת המרות באזורים שונים.

שעות:  הגדרה של שעות בהם יוצגו המודעות - מדידה ועבודה בשעות האפקטיביות ביותר

ימים:  הגדרה של ימים בהם יוצגו המודעות - מדידה והכוונה לימים האפקטיביים.

 

ניהול קמפיין ממומן ברשת החיפוש בגוגל

ניהול מקצועי של קמפיין בגוגל הוא ברוב המקרים ההבדל בין קמפיין מוצלח לכישלון.

הסוד המרכזי לניהול קמפיין נכון הוא "ניהול מדדים ושימוש בהיזון חוזר לשיפור הקמפיין".
לא משנה מה הם מטרות הקמפיין, חייבת להיות יכולת ברורה למדוד את המטרות, וע"י שימוש במדדים לשפר ולייעל באופן שוטף את כל הפרמטרים הדינמיים.

באופן כללי קמפיין שמנוהל ללא יעדים ברורים, והתקנה של כלי מדידה ליעדים, לעולם לא ישתפרו מעצמם. לצערי היום ב 2017 מרבית הקמפיינים שמגיעים למשרדנו מחברות אחרות ומפרטיים שמנהלים את הקמפיינים בעצמם, בד"כ לא מכילים כלי מדידה ליעדים.

לדוגמה, קמפיין ממומן של עורך דין לענייני משפחה

מטרות
להביא כמה שיותר לקוחות וטלפונים בתחומי ירושות, צוואות, וגירושין.

מדדים
המדד המרכזי של קמפיין כזה הוא כמות ואיכות השיחות והפניות מלקוחות דרך האתר.

כלי המדידה
הכלים למידוד הקמפיין הם טלפוניה וירטואלית, וטפסים שמחוברים למערכות גוגל למניית כמות השיחות והפניות שנכנסות.
 
59  |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
ניהול קמפיין ממומן ברשת החיפוש בגוגל | 60