מדיה גרופ - פרק 41.2
Facebook

חייגו עכשיו: 1800-21-22-23

 
קידום אורגני וממומן | בניית אתרים | ייצור לידים
111 |  סודות השיווק באינטרנט נחשפים

 
עתיד השיווק באינטרנט  | 112

 

השיווק באינטרנט לאחר המהפכה השלישית

מבחינת השיווק באינטרנט הבלוקצ'יין פותח מגוון אפשרויות חדשות לשיווק של מוצרים שהיו ממסדיים.  בתוך מספר שנים משווקים באינטרנט יתחילו לקדם מוצרי ביטוח, השקעות, בריאות ללא צורך בגיבוי של חברות ממסדיות.
 
כיום, לאחר המהפכה השנייה כל אינדיבידואל הוא תחנת שידור חדשות דרך פייסבוק או יו-טיוב.  לאחר המהפכה השלישית, כל אדם יוכל להיות בעצמו חברת ביטוח, נסיעות, השקעות ולקבל את אמון לקוחותיו דרך הבלוקצ'יין.

האינטרנט של הדברים IOT

כל המכשירים שמקיפים אותנו מתחילים להתחבר לאינטרנט, מכונת הכביסה, המקרר, הרכב, מנורות, מצלמות, מזגנים, חיישנים ועוד.  בשנים הקרובות עולם הפרסום יתחיל להשתמש במידע על מנת ללמוד את ההתנהגות והצרכים שלנו בכל רגע נתון.
 
הרכב, יודיע לנו על מבצע לטיפול 10,000 כשנגיע לקילומטרז'.
מכונת הקפה, תשאל אותנו אם לאשר הזמנה נוספת של קפסולות.
הארנק, יציע לנו הלוואה בתנאים מיוחדים.
עגלת הקניות, תאזכר אותנו לקחת גבינה כי המקרר בבית הודיע לה שהגבינה נגמרה.
 
עולם הפרסום ימצה את האינטרנט של הדברים עד תום לרווחתנו ולרווחת המפרסמים.

טכנולוגיית הבלוקצ'יין

את טכנולוגיית הבלוקצ'יין רובנו מכירים דרך עולם הביטקוין והמטבעות הוירטואלים.
אך הבלוקצ'יין מייצג הרבה יותר ממטבעות וירטואלים, הוא מאפשר העברה של אמון
בין אנשים מכל נקודה בעולם לכל נקודה אחרת בלי צורך בגורם מרכזי.

המהפכה הראשונה - הפצת מידע

האינטרנט יצר מהפכה של הפצת מידע, לפני האינטרנט בשביל להעביר מידע היה צורך בהעלאת המידע על גבי מדיה מודפסת ושליחה פיזית של המדיה.
בשנות ה 90 עם עליית התפוצה והשימוש באינטרנט, חלק נכבד מהמדיה הכתובה על מוסדותיה הפכו להיות לא רלוונטיים, ומרבית המידע בעולם מועלה בעשור האחרון לרשת האינטרנט.

המהפכה השנייה - ייצור מידע

בתחילת שנות ה 2000, עם עלייתן של שרתי התוכן מרכזיים והרשתות החברתיות (יו-טיוב, פייסבוק ואחרים) ייצור התוכן עבר בעיקרו מחברות שניהלו פורטלים ואתרי תוכן ממוסדים אל משתמשי הקצה.
כיום מרבית התוכן בעולם מיוצר על ידי הגולשים שמעלים סרטונים ביו-טיוב, פוסטים בפייסבוק והודעות בוואטסאפ. רוב הגולשים בעולם צורכים את התוכן שמיוצר על ידי גולשים, והתוכן שמיוצר על ידי חברות ממסדיות הופך להיות חלק מהשוליים.

המהפכה השלישית - הפצת אמון

האינטרנט בשילוב טכנולוגיית הבלוקצ'יין יהפוך להיות כלי מרכזי בהפצת אמון בין אנשים.  הבלוקצ'יין מאפשר לראשונה לייצר אמון בין אנשים ללא צורך במוסד מרכזי לאכיפת האמון.
מעבר למטבעות הדיגיטליים, ישנן כיום בעולם מאות פיתוחים על בסיס טכנולוגיית הבלוקצ'יין שממצים עד תום את האפשרות לייצר אמון בין אנשים ללא צורך בממסד מרכזי, וייתרו את הצורך במוסדות ארכאיים כגון חברות ביטוח, השקעות, בנקאות, רגולטורים, ארגוני מסחר, מוסדות ממשלתיים, ארגוני בריאות, חדשות ועוד.