קידום אורגני

התחייבות לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום!

הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלכם!

אין לאף אחד ספק כי הדרך הטובה ביותר להנגיש את המוצר שלכם או את העסק שלכם אל הציבור הרחב הוא על ידי בניית אתר איכותי ומזמין. אולם על מנת שאתר זה יהיה יעיל וכזה שמגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים יש צורך לקדמו בצורה היעילה ביותר והנכונה ביותר במעלה מנוע החיפוש הפופולארי ביותר, גוגל.

ישנן מספר דרכים על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל:

הדרך הקצרה ביותר היא כאמור על ידי קידום בתשלום המכונה “קידום ממומן”. בשיטה זו ניתן לשלם עבור הקידום עד לגמר התקציב. שיטת קידום זו היא אמנם יעילה מאוד ומצד שני יקרה הרבה יותר.
השיטה השנייה והמשתלמת ביותר היא שיטת הקידום האורגני.

ישנן טכניקות שונות ומגוונות לטובת אותו קידום אורגני. הרעיון העומד מאחורי אותו קידום אתרים הוא ליצור אתר בו גוגל יאפשר לכל שואלי השאלות בתחום ספציפי כזה או אחר לפנות לאתר זה על מנת לקבל את התשובות האיכותיות ביותר.
את התשובות לכל השאלות ניתן לשבץ באתר שלכם בצורת מאמרים איכותיים. שיבוץ המאמרים באתר וטכניקות נוספות יאפשרו לגוגל להעמיד את האתר שלכם בראש ובכך לכוון את הגולשים הרבים אל אתרכם ומשם הדרך לרכישת לקוחות רבים היא קצרה.

קידום אורגני יאפשר לאתר שלכם להיות זמין עבור הלקוחות לאורך זמן רב.

 

 

ninety days

!Google first page in 90 days

לקוחות מספרים

TESTIMONIALS​

work with us

קידום אורגני?
איך בוחרים חברת קידום אתרים?

ניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר על מנת לקדם נכון את המוצר שלכם בגוגל. חברה בעלת ניסיון תדע לבחון את הצרכים שלכם ולקדם את האתר בצורה היעילה ביותר. חברת מדיה גרופ בעלת הניסיון והידע הנדרש תעמיד לרשות הלקוחות את טובי מקדמי האתרים שימליצו על דרכי הפעולה הרלוונטיות והיעילות ביותר.

חברת מדיה גרופ פועלים למענכם !

לחברת מדיה גרופ ישנם הרבה מאוד הצלחות מוכחות בקידומם של אתרים רבים. הרבה מאוד לקוחות מרוצים וביניהם חברות גדולות וארגונים משמעותיים ביותר, זאת לצד לקוחות וארגונים קטנים יותר. בחברת מדיה גרופ מקפידים על רמת שירות מעולה לטובת שביעות רצונו של הלקוח.

מדיה גרופ מתמחה בקידום אורגני
ב-Google ישראל וב-Google העולמי.

התהליך:

SEO world wide

Search Engine Optimization

01

בניית אסטרטגיה שיווקית ע"פ קהל היעד, התחרות בשוק, הלקוחות ועוד..

02

מחקר ראשוני של מאגר מילות מפתח לקידום האתר

03

אופטימיזציה של קוד האתר ושל תוכן האתר ע"פ כללי GOOGLE וצרכי הקידום

04

חיבור האתר לכלי גוגל לקידום ומעקב – ANALYTICS + WEBMASTER TOOLS

05

התאמת עמודים פנימיים למנועי חיפוש ע"פ מילות מפתח ושימוש בתוכן איכותי

06

רישום האתר למנועי חיפוש ואינדקסים ידניים ואוטומאטיים

07

בניית מערך קישורים מבלוגים, פורומים, אינדקסים, אתרי מאמרים ועוד.

08

כתיבת מאמרים איכותיים ורלוונטים לאתר ולאתרי מאמרים

09

מעקב יומי לאחר כל מילת מפתח מקודמת והגדרת משימות ע"פ סטאטוס מיקום

10

הפקת דו"ח מיקומים רבעוני לבחינת תוצאות הקידום ושיפורו.

אנו מתחייבים להביא את העסק שלך

לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

קידום אורגני בגוגל

מטרתו של הקידום האורגני (SEO – Search Engine Optimization) היא לקדם את המיקום של האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל ועל ידי כך, להגדיל בצורה משמעותית את כמות המבקרים באתר.

בכדי להשיג את המטרה, מתבצעות על ידי מומחים בתחום פעולות שונות, אשר ייעודן לדאוג שהאתר שלכם, יהיה ממוקם במיקום גבוה במילות החיפוש הרלוונטיות.

קידום אתרים בגוגל הוא ערוץ שיווקי חשוב ומשמעותי, כאשר בכדי למצות את מלוא היתרונות אותם הוא טומן בחובו, קיימת חשיבות גבוהה שהוא יתבצע על ידי מומחים בתחום.

עם ניסיון רב בתחום ורשימה של מאות לקוחות מרוצים, חברת מדיה גרופ מהווה ככתובת להשגת התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר – החברה מתחייבת לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום.

קידום אתרים בגוגל – דברים שחשוב לדעת בנושא

אחד הנושאים החמים ביותר בתחום האינטרנט מאז תחילת שנות האלפיים, הוא קידום אתרים. נושא זה הפך להיות בולט וחשוב בעקבות המצאת גוגל והמהפכה שהחברה ייצרה דרך מנוע החיפוש שלה.

עד שהופיע מנוע החיפוש של גוגל, מרבית הפורטלים בהם היו רשומים אתרי אינטרנט נהגו לסדר אותם על פי סדר כרונולוגי מסוים, ללא התייחסות למבנה האתר ולרלוונטיות שלו כלפי הגולש. מנוע החיפוש של גוגל שינה את הכללים בכך שתהליך סידור וארגון האתרים בעמודי החיפוש, לא התבססו על שום דבר מלבד אופי הקידום שלהם. בשביל להופיע בעמוד הראשון, בעלי האתר היו צריכים לקדם אותו בהתאם לכללי הקידום. כך תחום העיסוק של קידום אתרים בגוגל, הפך להיות אחד התחומים הבולטים ביותר בעולם האינטרנט מאז ועד היום.

ישנם הרבה מאוד מאמרים ומדריכים אשר באים להסביר ולהנחות כיצד לקדם אתרים בגוגל. מקדמי אתרים נוהגים לכתוב מדריכים, גם במטרה לספק מידע לגולשים וגם במטרה לשווק את עצמם. חלק מהמדריכים הם מקצועיים מאוד ואכן נותנים ערך נוסף לגולשים, בפרט לאלה שמבקשים לקדם את האתרים שלהם בעצמם. אך במקרים רבים, הגולשים נתקלים במידע שיכול להיות מבלבל. לכן חשוב לעשות סדר.

מאמר זה יציג, נקודות שחשוב לדעת על קידום אתרים בגוגל, מהיבטים שונים. אנחנו נציג את הנקודות בקצרה, מתוך כוונה שכל מי שרוצה לקדם אתר בגוגל, ידע מה חשוב יותר ומה פחות, על מה עליו לשים דגש והיכן עדיף לא לעשות דבר.

לפני שנתחיל רק נציין קידום אתרים בגוגל איכותי יכול להתבצע רק על ידי חברה מקצועית ומנוסה, לכן מוטב לא להשאיר את זה לידיים לא מקצועיות, למי שאיננו מבין בתחום. חברת מדיה גרופ מתמחה בקידום אתרים בגוגל, והיא תוכל לספק לכם את כל המידע והכלים לקידום ברמה גבוהה.

נקודות שחשוב לדעת על קידום אתרים בגוגל 

השקעה וסבלנות – קידום אתרים הוא מרתון. מדובר בתהליך ארוך, לא פשוט, שדורש הרבה זמן וסבלנות. מי שמחפש תוצאות בזמן קצר, לא ימצא אותן כאן. לכן מומלץ להתאזר בסבלנות ולהיות מוכנים לעבוד קשה. ייתכן מאוד שיעבור זמן עד שנראה תוצאות, אך אם נעבוד נכון, בסוף נראה.

להיות מוכנים תמיד לשינויים – קידום אתרים בגוגל הוא תחום שמשתנה ומתחדש כל הזמן. גוגל מציבה תנאים ודרישות חדשות, כל מספר חודשים במסגרת עדכונים שהיא מבצעת באלגוריתמים שלה. זה אומר שאנחנו צריכים להיות מוכנים לשינויים, הן בצורת העבודה שלנו והן במבנה ועיצוב האתר. חשוב שלא נתכנס לתבנית מסוימת אלא שנהיה מוכנים כל הזמן לשינויים.

תוכן הוא המלך – הכלל הכי מוכר בקידום אתרים הוא התוכן שולט. בסופו של יום, קידום אתרים מבוסס על תוכן, מאמרים שמופיעים באתר עצמו, באתרי מאמרים, בלוגים, פורומים, וכדומה. חשוב לחלק את זה על פי איכות, יש מאמרים שצריכים להיות ברמה הכי גבוהה שאפשר, יש מאמרים שיכולים להיות ברמה פחות איכותית. זה תלוי היכן מפרסמים את המאמר ומה מטרתו.

קידום אתרים לבדו לא יספיק – קידום אתר בגוגל לבד לא יכול להספיק, אנחנו צריכים להתבסס גם על קידום ביוטיוב, קידום בפייסבוק, קידום ממומן, ועוד. רק אם נשתמש בכל הפלטפורמות האפשריות, אנחנו נצליח.

נקודה אחרונה שחשוב לציין היא, קידום זול הוא לא קידום. קידום אתרים בגוגל עולה כסף, אם אתם רוצים להצליח אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע כסף. לשם כך עליכם לשכור חברה מקצועית וזה מן הסתם, יעלה לכם כסף. אך בסופו של יום, זה ישתלם.

מה זה קידום אורגני בגוגל?   

את התפקיד של מנוע החיפוש גוגל ומידת השפעתו על שיווק באינטרנט (ועל  עולם השיווק בימנו ככלל) כולם יודעים ומכירים. אבל מה שלא כולם יודעים, זה שגוגל מציב אלגוריתמים מתוחכמים מאוד בכדי לוודא שהגולשים ייהנו מהתוצאות המעודכנות והרלוונטיות ביותר עבור מה שהם חיפשו.
בכדי לדרג את מיקומי האתרים במנוע החיפוש גוגל, מתבצעת סריקה של האתר על ידי רובוטים, אשר מאנדקסים אותו בהתאם לרמת הרלוונטיות של האתר למילת חיפוש מסוימת.

חישוב המיקומים של האתרים מתבסס על אלגוריתם המכיל עשרות רבות של פרמטרים שונים.
כך יוצא, שבכדי שאתר מסוים יטפס ויתקדם עד העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, יש צורך לעשות שימוש בפעולות ובטכניקות שונות אשר תגרומנה לגוגל להתייחס לאתר כאיכותי ורלוונטי עבור הגולשים.

על מנת ליישם את הטכניקות בצורה היעילה ביותר, צוות אנשי השיווק המקצועי של חברתנו, לא נח על שמריו ומקפיד להתעדכן בזמן אמת בכל השינויים והחידושים באלגוריתמים של גוגל.
פעולות אלו מאפשרות לנו לדאוג שהאתר שלכם יופיע במקומות הראשונים של גוגל בפרק הזמן הקצר ביותר ויישאר שם לאורך זמן.

ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן

להבדיל מקידום אורגני, קידום ממומן בגוגל מאפשר השגת תוצאות מידיות, כאשר מיד לאחר מילוי הפרטים וההסכמה לתנאי התשלום שנקבעו, האתר יטפס אל התוצאות אל העמוד הראשון.
קידום ממומן הוא בעצם פרסום מודעות בגוגל וכחלק מכך, בעל האתר אמור לשלם לגוגל עבור הקמפיין – יש לציין כי התשלום נגבה רק עבור ההקלקות על המודעה.

קידום אורגני לעומת זאת, הינו תהליך אשר מצריך ביצוע של פעולות שונות ולכן, יחלוף פרק זמן עד להשגת תוצאות היעד.
חשוב לציין, שלכל אחת מהדרכים יש את היתרונות שלה בנושא קידום בגוגל – היתרונות של קידום אורגני טמונים בעובדה שאין צורך לשלם עבור הכניסות לאתר, הן נחשבות כתוצאות איכותיות ומועדפות על הגולשים וברגע שהושגו התוצאות המבוקשות, קל לשמור עליהן לאורך זמן.
היתרונות של קידום ממומן הם האפשרות להופיע במקומות הראשונים בתוך דקות בודדות, האפשרות לבצע פרסום ממוקד והיכולת לשלוט בתקציב ולקבל דוח מעמיק לגבי תוצאות הפרסום ורמת האפקטיביות שלו.

כיצד מתבצע קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך ארוך, אשר מצריך שורה ארוכה של פעולות אשר ייעודן לשפר את המיקום של האתר במנוע החיפוש.

בין הפעולות המבוצעות בתהליך:

how it works

Keyword research, website structure, new content, updating links & more

מחקר מילות מפתח (Keywords)

המטרה של פעולה זאת היא לבנות רשימה הכוללת את כל המילים והביטויים הרלוונטיים לאתר – אותם המילים אותם יקלידו הגולשים הפוטנציאליים של האתר, בשורת החיפוש של גוגל. בכדי לבצע את המחקר, נעשה שימוש בכלים ייעודיים לדוגמא: AdWords של גוגל \ Google Web Console \ SemRush וכלים נוספים.

תכנון/ שיפור מבנה האתר

תכנון חכם של המבנה ההיררכי של האתר, יכול לשפר בצורה משמעותית את מיקומו של האתר בגוגל. בעת תכנון מבנה האתר, יש לקחת בחשבון פרמטרים כגון: יצירת אתר דינאמי, שימת דגש על המבנה הפיזי של האתר, יצירת מפת אתר ופרמטרים נוספים.

יצירת תוכן איכותי

תוכן רלוונטי, מקיף ועשיר מהווה פרמטר בעל השפעה גדולה על הקידום במנועי החיפוש ובראשם גוגל. תוכן מקיף, אשר עבר אופטימיזציה, עוסק בנושאים הרלוונטיים לאתר ובעל מבניות נכונה, מהווה כיום את הפרמטר המרכזי אשר ישפיע על דירוג האתר ועל המיקום שלו בגוגל כמו גם במנועי חיפוש אחרים. בניית קישורים – קישורים איכותיים אשר יובילו את עמודי האתר מאתרים אחרים.

בניית קישורים

קישורים איכותיים אשר יובילו את עמודי האתר מאתרים אחרים.

רשתות חברתיות

לרמת הפעילות והאזכורים של האתר ברשתות החברתיות הגדולות דוגמת פייסבוק וטוויטר, יש השפעה רבה על ערך האתר ובהתאם גם על מיקומו בגוגל.

לזכותם של מקדמים במסגרת קידום אתרים אורגני, נוצרו במהלך השנים כלים שונים אשר נועדו לעזור להם בתהליך הקידום. מדובר על כלים אשר חלקם נוצרו על ידי גוגל, אחרים נוצרו על ידי חברות שמתמחות בייצור תוכנות באופן כללי וחלק לא קטן מהכלים נוצרו על ידי מקדמי אתרים, בין אם מדובר בתוכנות או אתרי אינטרנט אשר עוזרים למקדמים בצורות שונות.

הכלים שעומדים לרשות מקדמי אתרים

כלים של גוגל – גוגל בעצמה פתיחה שורה של כלים שמיועדים עבור תהליך קידום אתר אורגני. בין היתר מדובר על גוגל אנליטיקס, שמיועד להציג נתוני חשיפה לאתר ברזולוציות נמוכות מאוד, גוגל אדוורדס שמיועד למחקר ביטויים וכן וובמאסטר טולס שמיועד לתת לבעלי האתרים והמקדמים את כל הכלים הנדרשים להבין בשביל לדעת מה טוב באתר שלהם ומה פחות טוב, לאילו אתרים האתר מקושר ועוד. יש לציין שגוגל גם פיתחה מערכות בקרה שמאפשרות לסקור את איכות האתר הן במחשבים והן במכשירי סלולר.

מיקומים בגוגל – אנחנו יכולים למצוא שורה של תוכנות ואתרים אשר סוקרים את המיקומים של האתר על פי ביטויים שונים בגוגל. בין הכלים אפשר למצוא, למשל, את ראנקטראקר שמאפשר הרשמה חינמית לסקירה של 50 ביטויים. כלי זה מאפשר לדעת האם האתר התקדם בביטוי מסוים או נסוג.

כלי בקרה – ניתן למצוא ברשת שורה של כלי בקרה ואיכות שסוקרים את האתר ברמות שונות, החל מרמות של מהירות טעינה, כובד האתר, איכות הקישורים, איכות הכותרות, שגיאות עמודים ועוד. כלים אלו הם מאוד אנליטיים והם מאפשרים לבצע הרבה מאוד ניתוחים, חלקם חשובים וחלקם פחות. אחד הכלים המוכרים בתחום הוא מג’סטיק, כלי אשר ניתן להירשם אליו ולקבל תוצאות שונות אודות האתר.

בלוגים ופורומים – כלי איתו כל מקדם אתרים חייב לעבוד הוא פורומים, בלוגים וכן קבוצות בפייסבוק של קידום אתרים. דאך כלי זה אפשר להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הקידום, כמו כן ניתן לקבל המלצות ורעיונות לקידום, לקרוא מאמרים שונים בתחום ולהחליף דעות עם מקדמים אחרים. כל מקדם אתרים מקצועי כיום, חייב להיות שותף בקבוצות שונות בפייסבוק, כך הוא גם יעשיר את הידע וגם יכול להרחיב את קהל השותפים והלקוחות שלו.

מאמרי תוכן  – אומנם לא מדובר בכלי אנליטי אך בהחלט מדובר בכלי שמאפשר לקבל מידע נרחב ומעודכן בנושא. בין אם מדובר במקדמים צעירים וחסרי ניסיון ובין אם מדובר במקדמים עם ניסיון רב, רצוי להיעזר במאמרים אלו.

קידום אתרים לוקאלי – להיות מקום ראשון באזור שלך

כשגולש נכנס בעבר לגוגל בשביל לחפש בעל מקצוע בתחום מסוים, הוא היה מקליד את התחום שלו ובודק אם יש מישהו באזור שלו. אפשרות אחרת שעמדה לפניו היא להיכנס למדריך מקצועי ולחפש שם בעלי מקצוע אשר עובדים באזור שלו.

חברת גוגל הבינה שבשביל לייעל את מנוע החיפוש שלה, להקל על הגולשים ולהעניק להם מידה רלוונטי, היא חייבת להתמקד יותר בחיפוש לוקאלי, וכך נוצר קידום אתרים לוקאלי, אחד התחומים הבולטים ביותר בעולם של קידום אתרים, כיום.

הרעיון של קידום אתרים לוקאלי הוא, במקום להשתמש בביטויים כלליים בלבד, נניח “אינסטלאטור” או “מומחה קידום אתרים”, ביטויים שיש עליהם חיפושים רבים אך הם גנריים ולא תמיד מובילים את הגולש לתוצאה שהוא מחפש, יש להשקיע יותר בביטויים לוקאליים, למשל, “אינסטלאטור בתל אביב”, “מומחה קידום אתרים ברמת גן” וכן הלאה. זו הסיבה שכל חברה שמתעסקת בתחום של קידום בגוגל, דואגת לשלב ביטויים כללים לצד ביטויים לוקאליים. כך גם אנחנו נוהגים במדיה גרופ, אנחנו מקדמים את הלקוחות שלנו, הן בחיפוש הכללי והן בחיפוש מקומי, שתופס תאוצה בגוגל.

כיצד עובד קידום אתרים לוקאלי מהצד של הלקוח

נניח ואנחנו מחזיקים משרד של אדריכלים, יש לנו אתר ואנחנו מעוניינים לקדם אותו בגוגל. יש לנו אפשרות להתחרות בביטויים כלליים, בתחומים בהם אנחנו מתמחים, אך יש לנו עוד שתי אפשרויות, הראשונה, להתחרות בביטוי לוקאלי במקום המשרד נמצא, כך נתחרה עם משרדים נוספים ביישוב, וכל מי שיחפש בו אדריכל, יראה אותנו בראש הרשימה.

אפשרות שנייה היא, כמובן שאנחנו יכולים לעשות את זה במקביל, להתחרות בביטויים לוקאליים באזורים בהם אנחנו עובדים. נניח ואנחנו מתכננים מבנים בתל אביב, חולון, רמת גן וכן הלאה, אנחנו יכולים להתחרות גם בביטוי לוקאלי בישובים אלו. כך כל מי שמחפש אדריכל במקומות אלו, ימצא אותנו.

חשוב להדגיש, מנוע החיפוש של גוגל עבר שינוי בשנים האחרונות וכיום הוא שם דגש נרחב יותר על חיפוש לוקאלי. יש לזה הסבר פשוט, מדובר בחיפוש הרבה יותר ממוקד מחיפוש כללי, ומאחר וגוגל מנסה כל הזמן לשפר את תהליכי החיפוש במנוע ולאפשר לגולשים לבצע חיפוש ממוקד ככל שניתן, אז היא שמה דגש על קידום אתרים לוקאלי.

מעבר לשימוש במובן הזה של חיפוש לוקאלי, הרי יש יתרון נוסף לקידום אתרים לוקאלי. מאחר וחלק גדול מהחיפוש נעשה כיום בעזרת סמאטרפונים אשר יכולים לציין את מיקום הגולשים, הרי שקידום אתרים לוקאלי מאפשר לבעלי אתרים, ליהנות מאפשרות של הצגת תוצאות בהתאם למיקום הגולשים. נניח ואנחנו בעלי מסעדה בתל אביב, אז גולש אשר נמצא באזור, מקבל עלינו מידע לפני שהוא יקבל מידע על עסקים במקומות אחרים. שכן מידע זה יהיה הרבה יותר רלוונטי עבורו.

מה שכן, אין זה נכון להתמקד רק בקידום לוקאלי, מאחר ואם נפעל על פי גישה זו, אנחנו עלולים להפסיד אפשרות להגיע לגולשים שלא מחפשים עסק על פי מיקום לוקאלי (למשל, במקרה והם מעוניינים להזמין שירות או מוצר דרך האתר בלבד) או כאלה שמחפשים מידע כללי בנושא. מה עוד אם גולש ימצא אותנו גם בביטוי כללי, נזכה להרבה יותר נראות מאשר בביטוי לוקאלי, שהוא בדרך כלל מצומצם יותר.

אלו הן כאמור רק חלק מהפעולות המתבצעות, אשר ייעודן לשפר את מיקומו של האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. חשוב לציין כי גוגל מצדו מבצע שינויים תכופים באלגוריתמים שלו כאשר חברתנו, מקפידה להיות תמיד עם היד על הדופק לגבי השינויים השונים, על מנת לספק לכל לקוחותיה את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

קידום אורגני לגמרי לבד

 

עשה זאת בעצמך- צעד חכם? 
בעלי עסקים או בעלי מקצוע, בוחרים לקדם את האתר שלהם בשיטת עשה זאת בעצמך, מ-3 סיבות עיקריות, הראשונה, לכאורה זה חוסך להם כסף, במקום לשכור מקדמי אתרים הם עושים את העבודה בעצמם. השנייה, עניין של אגו, הם לא מאמינים שמקדם אתרים יכול להביא אותם לתוצאות טובות יותר מאשר הם יכולים (הם הרי מכירים את האתר שלהם יותר טוב מכולם), שלוש, חוסר יכולת לסמוך על אחרים, חשש שמא מקדם אתרים יהרוס להם את האתר ויתרה מזו, יגרום נזק לשם של העסק.

כל מי שמעוניין ללמוד כיצד לקדם אתרים בגוגל בעצמו, ללא עזרת מקדמי אתרים או חברות קידום אתרים, יכול לעשות את זה בצורה יחסית פשוטה. אפשר למצוא באינטרנט לא מעט מאמרים על קידום אורגני בגוגל מדריך למשתמש.

מטרת מאמרים ומדריכים אלו היא מאוד פשוטה, לגרום לגולשים שאינם מגיעים מהתחום להבין במה מדובר, כיצד להתנהל בתוכו וכן להסביר להם את החשיבות שלו. בדרך כלל המדריכים הם טקסטואליים, כלומר כתובים, אך אפשר למצוא גם שורה של מדריכים אשר כוללים סרטונים, בין היתר על בניית קישורים, כותרות, שימוש בתוכנות וקריאת נתונים ומידע אודות הקידום.

יש שתי שאלות שעולות בהקשר של מאמרים קידום אורגני בגוגל מדריך למשתמש העצמאי, השאלה הראשונה היא, האם זה יכול להחליף את המקדם המקצועי או חברת קידום, האם באמת אפשר באמצעות מאמרים ללמוד את התחום לעומק. השאלה השנייה היא, אם כן, כיצד יודעים שמאמרים הם מספיק איכותיים וטובים בשביל שיהיה ניתן ללמוד מהם.

בחלק הבא של המאמר אנחנו ננסה לענות לכם על שתי השאלות הנ”ל. 

מאמרים ומדריכים הם תחליף למקדמי אתרים? 
בעלי עסקים או בעלי מקצוע רציניים, לא ישתמשו במדריכים לקידום אורגני כתחליף למקדמי אתרים. מהסיבה הפשוטה, לא משנה כמה המדריכים טובים, הם עדיין לא יכולים להיות טובים כמו מקדם אנושי שיושב על האתר ובוחן שיטות לקדם אותו על בסיס יומיומי.

מה שכן, מאמרים ומדריכים עוזרים למי שלא מכיר את התחום, להבין אותו. הם עושים לו היכרות ראשונית איתו וכך אותם בעלי עסקים או בעלי מקצועי, יכולים בשלבים הבאים להבין על מה מקדם האתרים מדבר כשהוא מסביר להם מה בדיוק הוא מתכוון לעשות או מה הוא עושה.

חוץ מזה, שבעלי עסקים קטנים שאין להם תקציב לשכור מקדם אתרים מקצועי, יכולים לעשות קידום בסיסי בעזרת אותם מדריכים ומאמרים. שוב, לא מדובר פה בתחליף למקדם מקצועי, אך מבחינה בסיסית זה יכול לעזור. אם הם ירצו להתקדם ולבצע קידום אורגני לעסקים רציני יותר, הם יצטרכו לקחת קורס או לשכור איש מקצוע.

במובן מסוים, מאמרים על קידום אורגני בגוגל מדריך למשתמש, הם לא שונה מכל מדריך מקצועי אחר. מבחינה בסיסית הם יכולים להיות מאוד טובים, אך הם לא מהווים תחליף ללימודים או להעסקת איש מקצוע מוסמך.

מתי נדע שהמאמרים אכן טובים? 
מאמרים לקידום אתרים עומדים על 3 רגליים. רגל אחת אינפורמטיבית, קרי מידע על עקרונות של קידום אתרים, רגל שנייה על דוגמאות חיות, כיצד לבצע את הפעולות ואיך הן יכולות לעזור, רגל שלישית, על מידע מעודכן. התחום של קידום אתרים אורגני מתעדכן לעיתים קרובות ולכן חשוב שהמדריכים יכללו חומר חדשני, גם אם המאמר נכתב לפני מספר שנים על מי שכותב אותו לדאוג ג לעדכן אותו עם הזמן.

בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מהמאמרים, עלינו לשים לב שאכן מה שאנחנו קוראים עומד על שלושת הרגליים הנ”ל. למשל, אם אנחנו בוחרים לקרוא מאמר על קידום אתרים אורגני לעסקים בהקשר של תוכן, אז חשוב שנבחן האם המאמר מסביר מדוע תוכן הוא חשוב, כיצד הוא עוזר לקידום, איך בונים אותו נכון וכן איזה תוכן מחפשים. 

 

בניית אתר לקידום אורגני

בעלי עסקים וחברות רבות מעוניינים שיהיה להם אתר אינטרנט משלהם. זה טבעי, שכן אתר אינטרנט משמש גם כמרכז מידע ללקוחות, מידע אשר החברה מפרסמת ומעדכנת כך שניתן לדעת בדיוק מה היא מציעה, מה הם המוצרים והשירותים החדשים שלה ועוד. כמו כן אתר אינטרנט מהווה בסיס קשר בין החברה ללקוחות שלה. דרך האתר יכולים הלקוחות לפנות אל החברה, להשאיר פרטים לצורך רכישה או הזמנה, ליצור קשר לצורך בירורים ועוד.

אך אין זה מספיק להקים אתר אינטרנט, שכן כיום לא צריך הרבה בשביל זה, במקרים מסוימים אפילו לא נדרש ידע בתחום בתכנות. החלק הקשה מגיע אחרי שמסיימים לבנות את האתר. אז מגיע השלב של קידום האתר ברשת. כלומר, אחרי שמסיימים לבנות את האתר צריך לפרסם אותו כך שהוא יגיע לעמוד הראשון בגוגל, רצוי כמה שיותר גבוה, מאחר ורק כך הוא יזכה בחשיפה. זו הסיבה שיש צורך לחשוב על בניית אתר לקידום אורגני.
הרעיון של קידום אורגני באינטרנט, הוא מאוד פשוט ואין מי שמתעסק בשיווק ופרסום אתרי אינטרנט אשר איננו מבין אותו. קידום אורגני נועד לקדם את אתר האינטרנט במנוע חיפוש של גוגל. ככל שמקיימים את הכללים בנושא ומשתמשים בכלים אשר עומדים לרשותנו בצורה חכמה, כך גדל הסיכוי שהאתר יתקדם במנוע החיפוש, מה שיביא איתו חשיפה עצומה לאתר.

לכן, בניית אתר לקידום אורגני היא דבר חשוב. נמשיל את זה לבניית בית. כשאנחנו בונים בית חדש, אנחנו יוצאים מתוך שתי הנחות, הראשונה, אנחנו רוצים להשתמש בבית בצורה יעילה לאורך זמן, הנקודה השנייה היא, אנחנו לא רוצים לגלות בתום סיום הבנייה, שעלינו לשפץ את הבית כי הוא לא מתאים לצרכים שלנו. לכן אנחנו נשקיע משאבים וזמן בבניית המבנה, על מנת שלא נצרך לבצע שיפוץ בהמשך.

כללים לבניית אתר לקידום אורגני

נחלק את התשובה לשניים. החלק הראשון הוא מסויג במידה מסוימת, הכוונה היא, שגוגל דואגת מעת לעת לעדכן את הכללים לקידום אורגני, לכן ייתכן מאחד שאם נבנה את האתר בצורה מסוימת, יהיו בו דברים שנצטרך לשנות בעתיד. נניח כותרות, אלט טקסט, תמונות, קישורים. עם זאת וכאן אנחנו נכנסים לחלק השני, המטרה של גוגל היא, שהאתר יהיה רלוונטי לגולש, שהו יחווה חווית גלישה באתר, וכן שיהיה אתר רציני ומעמיק. לכן יש דברים שלא ישתנו, סביר להניח, לאורך זמן. לכן החלק הראשון הוא מסויג אבל במידה.

כשאנחנו בונים אתר ומעוניינים לקדם אותו אורגני, חשוב שהאתר יעניק לגולש חווית גלישה, למשל, טקסטים ברורים, כותרות נוחות, תמונות עם כיתובים, מעבר נוח בין עמודים, תפריטים ברורים ועוד. האתר צריך לספק לגולש מידע רלוונטי אודות הנושא בו הוא עוסק, הרלוונטיות נמדדת בין היתר באקטואליות וברמת העדכון שלו.
בשביל לבנות אתר כזה, אז יש צורך שמערכת הניהול תהיה מותאמת ומסוגלת לבצע את כל השינויים הנדרשים וכן שיהיה ניתן בעזרתה לנהל את מבנה האתר על פי הכללים של קידום אורגני.

כפי שניתן להבין, בשביל להקים אתר כזה, לא מספיק להיות מתכנת טוב או מעצב מקצועי, יש צורך לדעת מה הם כללי הקידום, כיצד מקיימים אותם, איך משתמשים בקידום לצורך שיווק ופרסום, מה צריך בשביל להפיק את התועלת המרבית לחשיפה אופטימאלית של האתר

מדוע קידום אורגני חשוב לאתר שלכם?

רשת האינטרנט מהווה כיום, ככלי העיקרי והמשמעותי ביותר בחיפוש אחר מידע, מוצרים ושירותים, כאשר רוב הגולשים, מגיעים לאתר מסוים דרך מנועי החיפוש ובראש ובראשונה דרך גוגל ולא דרך כניסה ישירה לאתר על ידי הקלדת הכתובת בדפדפן – על פי נתונים עדכניים, כ-80 אחוז מפעולות השיווק המתבצעות ברשת האינטרנט קורות באתרים אשר הגיעו אליהם דרך מנועי החיפוש (ובראשם כמובן גוגל).
כל הנתונים מצביעים על כך שרוב הגולשים, מתייחסים אך ורק לתוצאות המופיעות בעמוד הראשון של גוגל ולכן, בכדי שהאתר שלכם ייהנו מחשיפה רחבה של לקוחות פוטנציאליים חשוב מאוד להשקיע בקידום אורגני.
חשוב לציין שלהופעה במיקומים גבוהים במנוע החיפוש יש גם השפעה על התדמית של האתר ושל העומדים מאחוריו וניתן בנוסף לומר כי קידום אורגני מהווה שיטת שיווק יעילה ואפקטיבית אשר ניתן ליהנות מהפירות אותה היא מניבה לאורך זמן.

בחירת חברת קידום – למה דווקא אנחנו?

תחום קידום האתרים בכלל והקידום האורגני בפרט, מצריך ידע נרחב ומקיף, שימוש טכנולוגיה מתקדמת וניסיון רב בתחום – כאשר, רק באמצעות הפרמטרים הללו ניתן להשיג את התוצאות האיכותיות ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר ובצעד הבא גם לשמר את התוצאות הללו לאורך זמן.
לכן, לבחירת חברת קידום האתרים, תהיה השפעה רבה על התוצאות של פעולת הקידום.

לא רבים יודעים זאת, אבל בחירה במקדמי אתרים שאין להם את הידע המתאים והכלים הנדרשים לצורך קידום אתרים,  עלולים לא רק שלא להיטיב עם האתר אלא גם לפגוע בו להרע את מצבו – גוגל, כמו גם מנועי חיפוש אחרים מטילים עונשים שונים על אתרים בהם התגלו מניפולציות שונות.
בדיוק מהסיבות הללו, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על בחירת חברת קידום מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום קידום אתרים בגוגל.

לחברת מדיה גרופ ניסיון של למעלה מ-15 שנים במהלכם צברנו רזומה של מאות לקוחות מרוצים – כאשר לאורך כל שנות פעילות החברה, אנו לא נחים על שמרינו ומקפידים להתחדש ולהתעדכן בכל הטכנולוגיות והכלים, אשר מאפשרים לתת לכם את השירות האיכותי ביותר.

חברתנו לא רק מבטיחה תוצאות, אלא מתחייבת לתוצאות

אנו מתחייבים כי בתוך 90 יום האתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של גוגל!
לצד קידום אורגני, אנו מציעים עוד קשת של שירותים ופתרונות שיווק אינטרנטיים עבור האתר שלכם, כאשר המטרה היא ליצור את אסטרטגיית השיווק האפקטיבית והמתאימה עבורכם ביותר.

תמיכהscreen tag

ברוכים הבאים למדיה גרופ

Install
×

MEDIA GROUP LOGIN

לקוחות יקרים –
כאן המקום שלכם להתחבר,
להתעדכן בכמות הלידים שלכם
או לבצע פעולות נוספות.

התחברות:

זקוקים לעזרה?

אנו כאן עבורכם, צרו קשר:

Call Now Button דילוג לתוכן