קידום ממומן בגוגל | מדיה גרופ

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל – להופיע בכל מקום על גבי הרשת
מערכת הפרסום של גוגל, היא מערכת הפרסום הגדולה ביותר ברשת ולכן בעלי אתרים רבים לא מוותרים על האפשרות לפרסם את עצמם, גם במסגרת מה שמכונה קידום אורגני, שה נחשב קידום רגיל, וכן במסגרת פרסום ממומן. עליו נדבר במאמר זה.

בשביל להבין מה זה קידום ממומן בגוגל, צריך להבין כיצד רשת הפרסום של גוגל עובדת. בצד אחד, כאמור יש את הפרסום הרגיל, החינמי, שנמצא במנוע החיפוש של גוגל. אך לצידה יש פרסום אשר נרכש בכסף. מודעות אלו מופיעות במנוע החיפוש עצמו, אך גם באתרים שונים כאלה אשר מחוברים למערכת של גוגל אדסנס, ומנסים להרוויח בעזרתה כסף. אותם אתרים מרוויחים על ידי כמות הקליקים על גבי הפרסומות. מערכת זו עובדת לא רק באתרים אלא גם בתוכנות און ליין שונות. 
 

כיצד בעל אתר מרוויח מפרסום בגוגל
לכאורה בעל אתר אינטרנט אשר רוצה לחשוף את האתר שלו, לא זקוק לפרסום ממומן בגוגל. מספיק שיעבוד באופן עקבי וללא הפסקה על קידום אורגני והוא יצליח. העניין הוא, שכמוהו חושבים, סביר להניח, עוד מגוון רחב של בעלי אתרים, לכן הוא צריך לחפש דרכים כיצד לבלוט מעליהם. הדרך לעשות את זה היא באמצעות קידום ממומן בגוגל.

ברגע שאנחנו מפרסמים מודעה בגוגל, אנחנו גם זוכים למקום הרבה יותר ברור וגדול מאשר בקידום אורגני, המודעה שלנו הרבה פעמים יותר ברורה ומובלטת מאשר המיקום שלנו במסגרת הרגילה, קרי האורגני, וכן אנחנו זוכים לנראות הרבה יותר רחבה לאורך זמן. צריך לזכור, קידום ממומן מאפשר לנו להציג את האתר שלנו בביטוי מסוים, לאורך תקופה, בהתאם לתקציב שהקצבנו לשם כך. בקידום אורגני, זה תלוי במאפיינים שונים, ואם באחד המדדים אנחנו נופלים או אתר אחר עלה, אז אנחנו נפגעים.

יתרון בולט של קידום ממומן בגוגל, הוא באמת האפשרות שלנו להופיע בכל מקום. כשאנחנו מפרסמים לקוחות שלנו, אנחנו דואגים לעשות את זה במה שנקרא "רשת מדיה" ואז המודעות של הלקוח שלנו מופיעות על גבי כל הרשת ולא רק במנוע החיפוש. גם אם גולשים רבים בוחרים שלא להקליק על המודעה, הם רואים אותנו, אנחנו זוכים לחשיפה, וייתכן מאוד שהם ייכנסו לאתר שלנו ישירות מגוגל ובזמן אחר.

עבודה על פרסום בגוגל היא לא דבר פשוט. בדומה לפרסום רגיל, גם פה עובדים על פי תקציב מסוים וצריך לדעת כיצד לחלק אותו, באופן כזה שיענה על הצרכים של העסק מצד אחד ומצד שני לא נבזבז זמן לריק, כלומר שהמודעה תתפרסם מספר ימים ותגיע לקהל שיא.

העבודה מתבצעת במספר מישורים, ראשית בביטויים שאנחנו כחברת קידום אתרים בוחרים לקדם על פי מה שהלקוח צריך, שנית, אנחנו בוחנים את הביטויים על פי רמת הדרישה להם מצד הגולשים, שלוש, אנחנו בוחנים מה הצעות המחיר על כל ביטוי, ארבע, אנחנו יוצרים את המודעות וקובעים, היכן הן יופיעו, כמה זמן. אנחנו מנסים למקד כמה שיותר את המודעות על מנת שהלקוחות שלנו יזכו במקסימום חשיפה. כל התהליך מתבצע תוך בדיקה חוזרת ונשענת של התוצאות, במטרה למקסם כמה שיותר את ההמרה, כלומר שהקליקים על המודעות יהיו רלוונטיים ויביאו לתוצאות.

חברת מדיה גרופ מתמחה בפרסום ממומן בגוגל, אנחנו עושים את זה כבר מספר שנים עבור לקוחות בסדרי גודל שונים מכל ענפי השוק. אנחנו מאמינים ששילוב בין קידום אורגני על כל מאפייניו וקידום ממומן, היא הדרך הנכונה להגיע לתוצאות אפקטיביות ויעילות של חשיפה ונראות לקהל מקסימאלי ברשת.